Klantenservice

Klachten

Hoe kan ik een klacht indienen?

"Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.
Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/)."

Uw vraag niet kunnen vinden?

Via onderstaand formulier of telefoonnummer kunt u met ons in contact komen. Van maandag tot en met vrijdag van 9:00 uur tot 17:00 uur zijn we bereikbaar op 0418 - 51 40 18. U kunt dan ook met ons chatten via WhatsApp op 06 - 39 66 33 96

 

Zoek
Winkelmand
U heeft geen artikelen in uw winkelmand.
Verlanglijst
Je hebt geen producten op je verlanglijst.
Kies land en taal
Kies een valuta
Mijn account
Cookies helpen ons om onze diensten te leveren. Door gebruik te maken van onze diensten, gaat u akkoord met het gebruik van cookies op deze website.
Wijzig instellingen