Menu
  • Incl.Excl.
    BTW
  • 0
    Sluiten

    Categorieën

    Filters

      Retouren

      Retourneren van een kapot of beschadigd product?
      Hoe stuur ik mijn bestelling terug?
      Hoe krijg ik mijn geld terug?
      Ruilen
      Garantie

      Retourneren van een kapot of beschadigd product?
      Heb je een product ontvangen dat kapot of beschadigd is? Dat is niet de bedoeling. Informeer onze klantenservice en we komen samen tot een snelle oplossing. Stuur een mail met een aantal foto's van het beschadigde product en wij komen hier direct bij je op terug. We zijn bereikbaar via [email protected].

      Indien het product met een andere reden niet naar wens is verwerken wij deze retouren via Returnless.


      Hoe stuur ik mijn bestelling terug?

      Bij Boottotaal geldt voor alle bestellingen een bedenktijd van 14 dagen.

      Deze gaat in op het moment dat je de bestelling hebt ontvangen. Binnen deze bedenktijd mag je het artikel natuurlijk uitpakken en bekijken. Onder bepaalde voorwaarden mag je de goederen aan ons retour zenden. Wij verwerken de retouren in Returnless. Hierin kan je zelf een vervoerder kiezen voor je retour, zoals DHL, DPD of PostNL. De verzendkosten van je retour verschillen per vervoerder.

      Natuurlijk mag je altijd je bestelling kosteloos afgeven bij onze showroom in Hedel (Baronieweg 13)

      Een retour meld je eenvoudig aan via https://www.retourneren.nl/boottotaal

      Overige retouren zijn op basis van onderstaande richtlijnen:

      • Als consument mag je het product beoordelen alvorens het terug te sturen. Daarbij mag de verpakking worden geopend.
      • Binnen de bedenktijd van 14 dagen na ontvangst van je bestelling verzoeken we je de retour te melden via https://www.retourneren.nl/boottotaal
      • Producten worden binnen 14 dagen na aanmaken van de retourmelding door de klant aan ons opgestuurd.
      • Retouren worden in een de oorspronkelijke staat, onbeschadigd en indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakkingen verstuurd. Gebruik hiervoor de Boottotaal verpakkingen. Eventuele verzendlabels op de product verpakking kan gevolgen hebben voor creditering.
      • De kosten voor een retourzending zijn afhankelijk van de gekozen distributeur en komen voor rekening van de klant. Let op: artikelen groter dan 1,20m of zwaarder dan 23kg krijgen over het algemeen bij een aantal distribiteurs een opslag bij verzending. Dit kan oplopen tot wel €15,-

        Na het verstrijken van de bedenktijd is de koopovereenkomst een feit.



      Hoe krijg ik mijn geld terug?
      Indien je een terugbetaling wenst vindt deze plaats met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd. Indien je een volledige bestelling retour stuurt worden de verzendkosten van heenzending ook terugbetaald.

      Wij betalen dan zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen, terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terug betalen totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat je hebt aangetoond deze te hebben opgestuurd.

      Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.


      Let op:

      Wij werken met Mollie als betaaloplossing. Terugbetalingen worden derhalve ook door hen verzorgd. De bijschrijving komt op je bank vanuit Stichting Mollie Payment. Indien je Klarna hebt gebruikt als betaalmiddel staan zij garant voor de betaling. Eventuele terugbetalingen verlopen dan ook via Klarna. 

      Als Boottotaal.nl een retourzending ontvangt en er is meer nodig dan normaal om het artikel te kunnen beoordelen als het artikel bijvoorbeeld beschadigd is kunnen er kosten worden doorberekend aan de klant.


      Ruilen
      Vanzelfsprekend kan het voorkomen dat het bestelde product niet naar wens is en dat je het wil ruilen. Dit is natuurlijk geen probleem. De snelste manier om dit te realiseren is een nieuwe bestelling plaatsen met het juiste product, zodat deze direct verwerkt kan worden en snel bij je in huis is. Het geretourneerde product stuur je dan terug en deze verwerken we zoals beschreven onder ‘geld terug’. We doen hiervoor een terugbetaling.

      Natuurlijk mag je ook het product ruilen via het retourproces. Dit betekent dat wij het nieuwe product pas kunnen versturen op het moment dat het geretourneerde product bij ons binnen is en verwerkt. De eventuele prijsverschillen dienen vervolgens nog te worden verrekend.

      Garantie
      Op al onze producten is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Garantie worden tevens aangemeld in https://www.retourneren.nl/boottotaal.

      Bij garantie meldingen worden er vooraf altijd foto’s gevraagd om het proces te versnellen. Houd deze dus bij de hand als het over een garantie geval gaat. 


      Modelformulier voor herroeping:
      (dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer u de overeenkomst wilt herroepen)

      Aan:           

      Boottotaal.nl
      Baronieweg 13
      5321 JV Hedel
      0418-514018

      [email protected]

       

      Ik/Wij* deel/delen* u hierbij mede, dat ik/wij* onze overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende producten: [aanduiding product]*

      De levering van de volgende digitale inhoud: [aanduiding digitale inhoud]*
      De verrichting van de volgende dienst: [aanduiding dienst]*,

      Herroept/herroepen*

      -          Besteld op*/ontvangen op* [datum bestelling bij diensten of ontvangst bij producten]
      -          [Naam consumenten(en)]
      -          [Adres consument(en)]
      -          [Handtekening consument(en)] (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)


      * Doorhalen wat niet van toepassing is of invullen wat van toepassing is.



       0418-514018 [email protected] Boottotaal