Klachtenprocedure

Het kan zijn dat je een klacht hebt over Boottotaal.nl. Dat vinden wij heel vervelend en willen wij graag oplossen! Kwaliteit en service zijn voor ons belangrijke kernwaarden. Wij willen dat je tevreden over ons bent en met enthousiasme kunt spreken over het assortiment, onze communicatie, de verzending en onze service! Daarom doen wij er alles aan om de klacht naar tevredenheid af te handelen. Wij zien je klacht als een uitdaging en aanleiding om onze communicatie, service en kwaliteit te verbeteren. 

Hoe behandelen wij een klacht?

·         Wij zorgen voor een snelle afwikkeling van de klacht (binnen 3 dagen ontvang je een reactie)

·         Wij onderzoeken de oorzaak van de klacht

·         Wij nemen contact met je op om samen tot een oplossing te komen

·         Wij geven opvolging aan de gemaakte afspraken

·         Wij gebruiken de ervaring om de klacht in de toekomst te voorkomen 

Hoe kun je een klacht indienen? 
Boottotaal.nl
Valeton 4N
5301LW Zaltbommel

T | 0418-514018 
E | 
info@boottotaal.nl

Mocht uw klacht niet naar tevredenheid worden opgelost kunt u ten alle tijden contact opnemen met de geschillencommissie Thuiswinkel. Hiervoor verwijzen wij u naar: 
www.sgc.nl

Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform
(http://ec.europa.eu/consumers/odr/).